Annons:
Etiketthitta-nya-vänner
Läst 813 ggr
jokkoono
2014-03-27 13:41

Hur fungerar gruppen Hitta nya vänner?

Här under diskussionsgruppen Hitta nya vänner hoppas jag att man skall kunna hitta nya vänner för god vänskap och eventuellt, även för relationer. Jag tycker att det saknas en bra sådan sida på internet i dag och vill med denna flik på funktionshindrade i fokus bidra med det jag kan för att skapa en god mötesplats.

Är du intresserad av få kontakt med någon via denna forumtråd är du välkommen att ”lägga ut” dig själv som en kommentar i någon av de relaterade diskussionsinläggen. Som användare på iFokus har du sedan tillgång till en meddelandefunktion som kan användas till en fortsatt kontakt. Föredrar du att prata via andra sociala medier eller plattformar är du självklart välkomna att fortsätta prata där.

Ordningsregler för diskussionsgruppen:

Tänk på att bara ”lägga ut” info om dig själv som inte kan skada dig själv eller annan person.

Det är inte tillåtet att gå till personangrepp eller på annat sätt kränka någon i gruppen (eller på iFokus över huvud taget)

Rasistiska, främlingsfientliga eller andra nedvärderande kommentarer om minoriteter är inte acceptabelt. Diskussionsgruppen övervakas regelbundet och sådana kommentarer kommer att tas bort.

Sajtadmin på Funktionshindrade iFokus.

http://funktionshindrade.ifokus.se/

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: