EmergencyAwesome
Det finns en Youtubare som heter Emergencyawesome, hans sätt att prata finner jag lite avvikande. Han stammar jäkligt mycket och har väldigt ljus röst för sin ålder(35 år)
https://www.youtube.com/channel/UCDiFRMQWpcp8_KD4vwIVicw
Han verkar inte heller ha några känslor.
Har han någon funktionshinder tror ni?
Den här sajten är inte till för att hänga ut folk eller till för att "gissa" vem som har funktionshinder.
#1 Vad det spelar för roll? Funderade över om någon kan analysera ifall han har något funktionshinder.
#3 Varför? Skulle du vilja att någon skulle starta en sån här tråd om dig?
l'm back
#4 Han kan inte Svenska ändå så han lider inte av den här tråden.
#3 Ursäkta…. men jag börjar seriöst bli leds på dina trådar/kommentarer här på funktionshindrade.
Jag tror jag SÄLLAN har mött på en så ung människa som verkar vara så… DUM!
Du har åsikter om saker du inte ens kan ha åsikter om, och nu ska du ha folk till och säga om någon har ett funktionshinder.
Detta är inte ett forum med varken läkare eller psykologer. Och det är ganska otrevligt att be att man ska sätta diagnos på någon.
Och med #4 visade du bara att min teori höll.
Jag kan bara hoppas att du är ett troll och för att det är sommarlov så har du lite att göra. Men om du är på detta viset irl så hoppas jag verkligen att du växer upp och blir smartare.
Eller att dina vårdnadshavare uppfostrar dig bättre.

Memento mori

Medarbetare för Julen
#3 Be någon analysera dig istället. Det kan i alla fall göra någon nytta.
#5 Det är ju inte det viktiga att han inte kan eller kan läsa, det viktiga är att man inte beter sig som en skitstövel helt enkelt och försöker sätta diagnos på folk utan att dom har frågat om det.
Hade Emergency Awsome däremot själv frågat hade det varit annars även om de flesta här är lekmän.
l'm back