Julklappstips gällande husgeråd
Foton: Varsams hemsida
Jag har just skrivit klart ett blogginlägg om TIPS PÅ HUSGERÅD & HJÄLPMEDEL FÖR KÖKET, där det också finns många förslag på vettiga prylar också för de som inte har någon funktionsnedsättning. Själv är jag t.ex. hopplös på att vika kaffefilter till bryggaren och önskar mig därför ringen som syns i bild. Kaffedoseraren skulle kunna passa min man som oftar brygger kaffe som ibland blir ganska så blaskigt! - Ett absolut måste är ”lockpysöppnaren” en sådan har jag redan och skulle inte kunna klara mig utan.
Butiken Varsam som jag hittat artiklarna på har förutom webbutik också fysiska butiker i:
Stockholm Kungsgatan 59
Västerås Stora Gatan 50
Örebro: Slottsgatan 25
(OBS! Jag får lägga ut Varsams bilder och jag erhåller ingen ersättning från butiken.)
Länk till mitt blogginlägg där jag skrivit om drygt 50 artiklar med bilder på dessa, se: https://handikapptips.wordpress.com/2020/12/03/tips-pa-husgerad-hjalpmedel-for-koket/
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.
- Redigerat 2020-12-04 17:21 av Eda